Κατάλογος Επιχειρήσεων

σε: Αχαΐας, Πάτρα
-
ΑΝΑΔΟΜΗΣΙΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑ - ΣΤΡΕΚΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
Από την στιγμή που τα παιδιά γεννιούνται, ξεκινούν να επικοινωνούν. Πολύ νωρίς στην ζωή τους, μαθαίνουν να κατανοούν τι τους λες και να δημιουργούν ήχους από μόνα τους. Ξεκινούν να αναπτύσσουν δεξιότητες στην Ομιλία και στον Λόγο που θα τα βοηθήσει να δημιουργήσουν φιλίες, να μάθουν να διαβάζουν και να επιτύχουν αργότερα στο σχολείο και στην ζωή. Οι δεξιότητες επικοινωνίας κρίνουν την μελλοντική επιτυχία του παιδιού σας. Ήξερες ότι……. Κάποια παιδιά χρειάζονται βοήθεια στην απόκτηση φυσιολογικής Ομιλίας και δεξιοτήτων του Λόγου. Χωρίς αυτή την βοήθεια, μπορεί να είναι ένας αγώνας γι’ αυτά να ακούσουν και να μιλήσουν, μια δυσκολία να μάθουν και να διαβάζουν και μια πρόκληση να παίζουν με άλλα παιδιά. Οποιοδήποτε πρόβλημα Ομιλίας ή Λόγου είναι πιθανόν να έχει σημαντική επίπτωση στις κοινωνικές και ακαδημαϊκές δεξιότητες καθώς και στην συμπεριφορά του παιδιού. Όσο πιο νωρίς ανιχνεύονται και θεραπεύονται τα προβλήματα Ομιλίας και Λόγου, τόσο λιγότερο πιθανόν είναι να επιμείνουν ή να χειροτερέψουν. Πρώιμη παρέμβαση στην Ομιλία και στον Λόγο μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να επιτύχουν περισσότερο με την ανάγνωση, τον γραπτό λόγο και τις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Συμβαίνει ότι…… • Τα αγόρια είναι περισσότερο σε κίνδυνο, όσον αφορά τα προβλήματα επικοινωνίας, σε σχέση με τα κορίτσια. • 10% των παιδιών προσχολικής ηλικίας πιθανόν να είναι σε κίνδυνο για προβλήματα Ομιλίας και Λόγου. • Η πλειονότητα όλων των φτωχών αναγνωστών έχουν ένα ιστορικό ελλειμμάτων στην Ομιλία, στην προσχολική ηλικία. • Φτωχό διάβασμα και γράψιμο έχουν ένα αβάστακτο ισόβιο αντίκτυπο – 60% των παιδιών, βάσει των τελευταίων καταγραφών, με δυσκολίες στην ανάπτυξη του λόγου στην ηλικία των 5 ετών παρουσίασαν προβλήματα ανάγνωσης, γραφής, ορθογραφίας και μαθηματικών στην ηλικία των 9 - 11 ετών. • Εάν δεν δεχτούν βοήθεια, τα παιδιά με προβλήματα επικοινωνίας αντιμετωπίζουν το ρίσκο των δυσκολιών με τις κοινωνικές σχέσεις, μόρφωση και αυτοεκτίμηση. Διαταραχές Επικοινωνίας o Εξελικτικές φωνολογικές διαταραχές. o Εξελικτικές γλωσσικές διαταραχές. o αρθρωτικές διαταραχές o Τραυλισμός. o Διαταραχές φωνής. o Διαταραχές γραπτού λόγου: --- Μαθησιακές δυσκολίες (Δυσλεξία). o Βαρηκοΐα Κώφωση o Αυτισμός o Νοητική στέρηση. o Διαταραχές Κατάποσης o Σύνδρομα. o Νευρολογικές παθήσεις. Παράγοντες που ευθύνονται….. Αν και συχνά η αιτία είναι άγνωστη, συγκεκριμένοι παράγοντες ενδείκνυται για την παρουσία διαταραχών όπως είναι: • κληρονομικότητα • προωρότητα στη γέννα • ασθένειες, κατά την γέννα • έλλειμμα ακοής • επίκτητες βλάβες • περιβαλλοντική υστέρηση • μη σωστές «συμπεριφορές» Πρέπει να ξέρουμε ότι…. Ένα παιδί δεν είναι απλά ένα ρομπότ, που μιμείται οτιδήποτε του λέμε. Παρά μαθαίνει ενεργά τους κανόνες της ομιλίας και λόγου, χτίζοντάς τους βάσει αυτών που ακούει κάθε μέρα. Στην ηλικία των τεσσάρων το παιδί έχει κατακτήσει ένα μεγάλο μέρος των δεξιοτήτων ομιλίας και λόγου. Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή απόκλιση συνηγορεί στην άμεση αξιολόγηση και κατ’ επέκταση θεραπευτική παρέμβαση. Η καλά σχεδιασμένη και έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να βελτιώσει το αποτέλεσμα και την ποιότητα ζωής των παιδιών που βρίσκονται στην ομάδα υψηλού κινδύνου. Ο ρόλος του λογοθεραπευτή…. Οι λογοθεραπευτές ασχολούνται με την αναγνώριση των προβλημάτων επικοινωνίας και με την προσφορά βοήθειας στα παιδιά που χρειάζονται για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων. Συχνά είναι οι πρώτοι που αναγνωρίζουν την ρίζα της αιτίας των προβλημάτων μέσω των δυσκολιών των παιδιών με την γλώσσα. Με την βοήθειά τους, τα παιδιά μπορούν να «χτίσουν» τις δεξιότητες που χρειάζονται για να επιτύχουν στο σχολείο και στην ζωή. Σημεία Εγρήγορσης Ανησυχία γονέων σχετικά με την Ομιλία και/ή ανάπτυξη του Λόγου. Οι δεξιότητες Ομιλίας και Λόγου δεν έχουν βελτιωθεί τους τελευταίους έξι μήνες. Η φωνή φαίνεται ασυνήθιστη(π.χ βραχνή). Οι ήχοι και/ή λέξεις συχνά επαναλαμβάνονται(π.χ τραυλισμός). Οι ήχοι μπερδεύονται με άλλους ήχους ή δεν προφέρονται σωστά. Το παιδί προσπαθεί μάταια, όταν θέλει να μιλήσει(κυρίως μετά την ηλικία των 2 χρόνων). Το παιχνίδι δείχνει ακατάλληλο(π.χ έλλειψη ενδιαφέροντος σε παιχνίδια ή παίξιμο των παιχνιδιών με ασυνήθιστο τρόπο). Η κοινωνική αλληλεπίδραση δείχνει ασυνήθιστη(π.χ σπάνια ανταποκρίνεται στο χαμόγελο και στην επαφή με τα μάτια). Ασυνέπεια ή καμιά αντίδραση στο κάλεσμα του ονόματος του(μετά το πέρασμα των 18 μηνών). Προβλήματα σίτισης(τροφής) ή κατάποσης παρουσιάζονται. Παίρνοντας την απόφαση να κάνει λογοθεραπεία το παιδί, μπορεί να αποτελέσει μια δυσχερής, επώδυνη πορεία για πολλούς γονείς. Αν και παίρνοντας αυτή την απόφαση είναι ένα πρώτο βήμα, το έργο σου δεν σταματά σε αυτό το σημείο. Μέχρι τώρα είχες το ερώτημα αν «πρέπει ή δεν πρέπει;» Αποφάσισες ότι η απάντηση είναι «ναι», τώρα τι θα κάνεις;Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Φωτογραφίες [10] 49587 -
Εξελιξις Κεντρο Λογοθεραπειας & Μαθησης | Διαταραχές λόγου - Εργοθεραπευτές - Λογοθεραπεύτρια - Κέντρο Λογοθεραπείας Πάτρα
ΕΞΕΛΙΞΙΣ Κέντρο Λογοθεραπείας Πάτρα _____ λίγα λόγια για το κέντρο Το κέντρο ΕΞΕΛΙΞΙΣ - ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ είναι ένα νεοσύστατο κέντρο λογοθεραπείας στην Πάτρα, στην περιοχή Μεταμορφώσεως, του οποίου υπεύθυνη είναι η η Άρτεμις Σταματοπούλου, που εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια. Είναι απόφοιτη λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών και έχει εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και στις μαθησιακές δυσκολίες από το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο Εξέλιξις παρέχονται υπηρεσίες αξιολόγησης και θεραπείας για ένα φάσμα διαταραχών λόγου και ομιλίας. Η παρέμβαση διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες του παιδιού/ενήλικα, με εξατομικευμένο πρόγραμμα αντιμετώπισης δυσκολιών. Επιπλέον, στο κέντρο παρέχονται ομαδικές θεραπείες 2-4 παιδιών, με στόχο την ενίσχυση εκφραστικών, αντιληπτικών και γλωσσικών δεξιοτήτων. Στο Εξέλιξις παρέχονται υπηρεσίες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα μαθησιακών δυσκολιών, προσφέροντας, παράλληλα, υπηρεσίες, όπως προετοιμασία σχολικής μελέτης.Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Φωτογραφίες [14] 34817 -
Ζωή Παπαβραμοπούλου - Σίνος Χρήστος και Σια ΟΕ - Λογοθεραπεία - Μαθησιακές Δυσκολίες & Προβλήματα Λόγου Πάτρα
Καλωσήρθατε στη σελίδα μας! Το κέντρο λογοθεραπείας και ειδικής αγωγής μας απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους με: Διαταραχές ομιλίας, λόγου, φωνής, μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία, διαταραχές επικοινωνίας, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), νοητική υστέρηση, σύνδρομα (Σύνδρομο Down), διαταραχές αυτιστικού φάσματος, αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές διαταραχές (Εγκεφαλική παράλυση). Οι θεραπείες προσαρμόζονται στην ηλικία, τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τις προτιμήσεις του παιδιού. Γίνονται με ευχάριστο τρόπο και όταν κρίνεται απαραίτητο συμμετέχουν στη συνεδρία δύο θεραπευτές. Η συνεργασία των γονέων, η πρόληψη και η έγκαιρη παρέμβαση συμβάλλουν στην πραγματοποίηση των επιθυμητών στόχων. Ποιοι Είμαστε: Ζωή Η. Παπαβραμοπούλου – Λογοθεραπεύτρια MA (εξειδίκευση στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες), Σπυριδούλα Γ. Κατσαΐτη – Λογοθεραπεύτρια, Παναγιώτης Χρ. Παπαδάτος - Λογοθεραπευτής Αναστασία Β. Κασσιανού- Ειδική Παιδαγωγός Όλγα Α. Καραμιχάλη - Λογοθεραπεύτρια Μερικά από τα εργαλεία μας είναι: «Αθηνά τεστ» (διάγνωση δυσκολιών μάθησης), «Α΄ τεστ» (ανιχνευτική δοκιμασία σχολικής ετοιμότητας) «Pecs» (σύστημα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων), «Teacch» (βασικές αρχές δομημένης εκπαίδευσης – αυτισμός) «Oral placement therapy» (παρέμβαση στη στοματική κοιλότητα) «Social Stories» (κοινωνικές ιστορίες) «ΝΜΕS (νευρομυϊκή ηλεκτροδιέγερση)Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Φωτογραφίες [10] 76480 -
ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω | Θεραπευτικό Κέντρο Πάτρα
ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω Θεραπευτικό Κέντρο Πάτρα Το Παιδιατρικό Θεραπευτικό Κέντρο «ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω» εδρεύει στην Πάτρα. Πρόκειται για ένα σύγχρονο διεπιστημονικό κέντρο που παρέχει υπηρεσίες ειδικής αγωγής σε παιδιά, εφήβους και οικογένειες. Η διεπιστημονική ομάδα του ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω με γνώμονα το σεβασμό, την αφοσίωση και την αγάπη για το παιδί και την οικογένεια, βασιζόμενη στη γνώση, την εμπειρία και την εξειδίκευση αλλά και σεβόμενη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε παιδιού παρέχει θεραπευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Ανδρομάχη Κονδύλη Υπευθυνη του Τμηματος Εργοθεραπειας Η Ανδρομάχη Κονδύλη είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Αυτό το διάστημα ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό της στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Στο πλαίσιο της κλινικής της άσκησης εργάστηκε ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στην Ελληνική Εταιρεία Προστασίας & Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ), στο Θριάσιο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας, καθώς και στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ΚΑΤ. Είναι κάτοχος Άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Εργοθεραπευτή από την Περιφέρεια Αττικής και εγγεγραμμένο μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Έχει εργαστεί ως έμμισθη εργοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές θεραπευτικές δομές της Αθήνας, της Χαλκίδας και της Πάτρας αναλαμβάνοντας ατομικά και ομαδικά θεραπευτικά προγράμματα, ιδιωτική παράλληλη στήριξη αλλά και προγράμματα πρώιμης παρέμβασης. Μέσω της εργασίας της ως εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα, έχει αποκτήσει κλινική εμπειρία σε ευρύ φάσμα διαταραχών (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Εγκεφαλική παράλυση, ΔΕΠΥ, Νοητική Υστέρηση, Σύνδρομο Down, Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού, Διαταραχές Αισθητηριακής Επεξεργασίας, Δυσγραφία, Μαθησιακές δυσκολίες κ.ά.) Το επιστημονικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στη Νευροφυσιολογία και τις κλινικές της προεκτάσεις. Θεωρεί πως η διαδικασία της Αξιολόγησης έχει ιδιαίτερη σημασία για τον προγραμματισμό και τη διεξαγωγή ενός θεραπευτικού προγράμματος για αυτό και χρησιμοποιεί σταθμισμενα και αξιόλογα αξιολογητικα εργαλεία που εγγυώνται την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ενδεικτικά αναφέρονται: DTVP-2, Sensory Profile, Baby Sensory Profile, Γραπτή Απόδοση Παιδιών Δημοτικού Σχολείου "Γράψιμο, Γραφή Γραπτή Επίδοση", μέρος του Sensory Integration and Praxis Test, Κλινικές Παρατηρήσεις Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Ερωτηματολόγιο Συγκέντρωσης και Προσοχής (DSM-5) για γονείς και Εκπαιδευτικούς, Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης ΔΕΠΥ, Εντοπισμός Σχολικής Ετοιμότητας, M-Chat, Speed-up handwriting assessment, Παρατηρήσεις κιναισθητικής αξιολόγησης και ΕΔΑΛΦΑ Εκπαιδεύεται συνεχώς με ατομικές και ομαδικές εποπτείες καθώς και με την παρακολούθηση πληθώρας σεμιναρίων και συνεδρίων. Φωτεινή Χριστοφιλοπούλου H Φωτεινή Χριστοφιλοπούλου είναι κάτοχος πτυχίου Εργοθεραπείας τετραετούς φοίτησης από το Queen Margaret University of Scottland. Εργάζεται τα τελευταία χρόνια ως παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα της Αθήνας. Έχει αποκτήσει πλούσια κλινική εμπειρία σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, αισθητηριακές διαταραχές, γενετικά σύνδρομα κτλ. Εμπλουτίζει το βιογραφικό της και την κλινική της συλλογιστική μέσα από τη συνεχή της εκπαίδευση μέσω εποπτειών και σεμιναρίων. Επιπλέον έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση και εξειδίκευση της στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση με εισηγητή το Δημήτριο Μυλωνάδη. Στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στην αστική μη κερδοσκοπική εταιρία ψυχοκοινωνικών ερευνών- πλόες Ε.ΨΥ.ΜΕ, στην Εκκίνηση και στο Ζογκλέρ. Έκτοτε εργάζεται ως έμμισθη εργοθεραπεύτρια σε απογευματινές δομές της Αθήνας αναλαμβάνοντας ατομικά, ομαδικά και πρώιμης παρέμβασης προγράμματα. Μαρτζάκλη Ανδριάνα Η Μαρτζάκλη Ανδριάνα είναι απόφοιτη του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πάτρας. Κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και υπεύθυνη του κέντρου Θεραπαίζω&Μαθαίνω. Στο πλαίσιο της κλινικής της άσκησης εργάστηκε ως ασκούμενη λογοθεραπεύτρια στο κέντρο Ψυχικής Υγείας ΕΨΥΠΕΑ που εδρεύει στο Μεσολόγγι. Άρχισε την καριέρα της με συνεδρίες κατ’ οίκον καθώς και εθελοντικές εργασίες σε κέντρα ειδικής αγωγής. Εργάστηκε για δυο χρονιά ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Συμμετέχει στην διαδικασία της σχολικής ετοιμότητας και υποστηρίζει με μαθησιακό και λογοθεραπευτικό υλικό τους μαθητές της. Μέσω της εργασίας της ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα, έχει αποκτήσει κλινική εμπειρία σε ευρύ φάσμα διαταραχών (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Εγκεφαλική παράλυση, ΔΕΠΥ, Νοητική Υστέρηση, Σύνδρομο Down, Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή, Λεκτική Δυσπραξία, Μαθησιακές δυσκολίες ,Διαταραχές Σίτισης, Φωνολογική Διαταραχή κ.ά.) Θεωρεί πως η διαδικασία της Αξιολόγησης έχει ιδιαίτερη σημασία για τον προγραμματισμό και τη διεξαγωγή ενός θεραπευτικού προγράμματος για αυτό και χρησιμοποιεί σταθμισμένα και αξιόλογα αξιολογιτικά εργαλεία που εγγυώνται την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ενδεικτικά αναφέρονται: Social Communication Questionnaire, Expressive One World Picture Vocabulary Test, Aνόμιλο Τεστ, Aθηνά Τεστ, Action Picture Test, TOPL 2, Delv Test, Peabody Picture Vocabulary Test, Celf - Preschool Test, Arthrophon Test, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου, Ερωτηματολόγιο Ψυχοκοινωνικής Προσαρμογής, Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολίων (Sdq-Hel), PLS Test, M-Chat ΕΔΑΛΦΑ, Ερωτηματολόγια Παιδικής Τροφικής Καταγραφής, Α΄ ΤΕΣΤ, Τεστ Μαθησιακής Ετοιμότητας (Α&Ι Ζάχος). Εκπαιδεύεται συνεχώς με ατομικές και ομαδικές εποπτείες καθώς και με την παρακολούθηση πληθώρας σεμιναρίων και συνεδρίων. Ενδεικτικές αναφορές σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις: • Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Σχολική Ψυχολογία και Εκφοβισμός στη Ειδική Αγωγή. • Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων του Υπουργείου Παιδείας, Συνοδός Παράλληλης Στήριξης στην Α΄ & Β΄ Βαθμια Εκπαίδευσης. • Παρακολούθηση εργαστηρίου με τίτλο «Άγγιξε και Πες» υπό την αιγίδα της ΕΨΥΠΕΑ, το οποίο διεξήχθη στο Μεσολόγγι. • 21η Ημερίδα της Πανελλήνιας Αντικωφωτικής & Λογοθεραπευτικής Οργάνωσης με θέμα «Ο ρόλος της ολικής και της ελληνικής νοηματικής επικοινωνίας στη καθημερινότητα των ατόμων με προβλήματα ακοής». • 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας με θέμα« Ο Ρόλος τη Συμβουλευτικής Ψυχολογίας σε Συνθήκες Κρίσης» της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρίας και του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. • Α' Ετήσιος κύκλος εκπαίδευσης- εποπτείας Λογοθεραπεύτων,Προσέγγιση • Mindfulness Based cognitive intervention σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες και Αναπτυξιακές Διαταραχές, Mindfulness Greece • 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, Θεσσαλονίκη • Webinar με θέμα: «Επιτελικές Λειτουργίες», M-Learn, Εισηγητής: Αλεξάνδρου Ευστράτιος • Συμμετοχή σε σεμινάριο με θεμα: «Social stories workshop», M-Learn, με εισηγήτρια την Carol Gray • Ατομικός εποπτικός κύκλος σίτισης • 15ο Πανελλήνιο -2ο Διεθνές Υβριδικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Θεσσαλονίκη Βλαχογιάννη Αλεξανδριαννή Η Βλαχογιάννη Αλεξανδριαννή είναι κάτοχος πτυχίου Εργοθεραπείας τετραετούς φοίτησης από το University of Essex της Αγγλίας. Η επιλογή της να ασχοληθεί με την παιδιατρική Εργοθεραπεία συνδυάζει την επιθυμία της για προσφορά βοήθειας με την αγάπη της για τα παιδιά με γνώμονα πάντα την επιστημονική γνώση. Η κλινική της συλλογιστική και εμπειρία αποκτήθηκε από την εργασία της ως έμμισθη Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα της Πάτρας αλλά και από τη συμμετοχή της σε πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων. Μέσα σε αυτά τα χρόνια απέκτησε πλούσια κλινική εμπειρία σε ευρύ φάσμα διαταραχων όπως είναι οι Αναπτυξιακές Διαταραχές, οι μαθησιακές δυσκολίες, η Δυσγραφία, τα Γενετικά Σύνδρομα καθώς και η Αναπτυξιακή Διαταραχή του Κινητικού Συντονισμού. Ακόμα, συμμετέχει και συντονίζει εργοθεραπευτικές και συν-θεραπευτικές ομάδες στο κέντρο μας με μεγάλη επιτυχία. Η διαρκής εκπαίδευση μέσω ατομικών και ομαδικών εποπτειών καθώς και η παρακολούθηση επιστημονικών σεμιναρίων και συνεδρίων τροφοδοτείται από την αέναη ανάγκη της για εξέλιξη και βελτίωση της θεραπευτικής της ιδιότητας. Ενδεικτική αναφορά σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις: • Αισθητηριακή Ολοκλήρωση για παιδιά (S.I.) με εισηγητή το Δημήτριο Μυλωνάδη • «Sensory Stories – Αισθητηριακές Ιστορίες», Messy Play Hehe • 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού • Γραφοκινητικές δεξιότητες - Διεπιστημονικό κέντρο Ηπείρου • Yoga στην παιδική Ηλικία - M-LEARN • Διαδικτυακή ημερίδα «ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ» , Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας • "BULLYING - ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ & ΔΕΠΥ: ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ" , Dyslexia centers Pavlidis Method • Σίτιση: Κατανοώντας την πολυπλοκότητα της , Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου. • Παιδικό Ιχνογράφημα: κατανοήστε τα παιδιά μέσα από τη ζωγραφική τους • Μαθησιακές Δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς • Αυτισμός-ΔΑΦ: Ανάλυση ειδών και τύπων ΔΑΦ, εργοθεραπευτική αξιολόγηση, σχεδιασμός παρέμβασης και θεραπευτικού προγράμματος • LSVT BIG® για Φυσικοθεραπευτές και Εργοθεραπευτές • "Γνωριμία με την αισθητηριακή ολοκλήρωση και τις διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας" • Δυσγραφία (Αλεξάνδρου Στράτος) M-LEARN Μέρος 1ο: Τι είναι, πως την Αξιολογούμε; Μέρος 2ο: Εργοθεραπευτική Αντιμετώπιση • Δυσπραξία-Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού DCD, 17/01/2022, • Μοριοδοτούμενο σεμινάριο εκπαιδευτικών στον Αυτισμό, Διάρκεια 450 ώρες, Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό ΕΚΕΚ • IDDSI International Dysphagia Diet Standardisation Initiative, Introduction with the Greece IDDSI Reference • Πτώσεις Ηλικιωμένων : Πρόληψη & Αποκατάσταση στην 3η Ηλικία Κέντρο Αποκατάστασης Άκτιος Αποκατάσταση & οι Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων Άκτιος • «Γνωριμία και Φροντίδα του Αναπνευστικού μας Συστήματος» , Κέντρο Αποκατάστασης & τις Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων «Άκτιος» • Bodynamic Greece (Σωματική Αναπτυξιακή Ψυχολογία, BODYNAMIC FOUNDATION • 3η Ηλικία κα Άνοια, Κέντρο Αποκατάστασης & τις Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων «Άκτιος» • «Ο Ρόλος του Κλινικού Ψυχολόγου στην Αντιμετώπιση των Εξαρτήσεων», Mediterranean College, στο πλαίσιο διεξαγωγής των Employability Weeks του Κολλεγίου. • Μπες στη θέση μου, αλλάζουμε; (Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας, με στόχο την ενημέρωση και η ανάδειξη θεμάτων που αφορούν την αναπηρία.) • Κοινοτική Ψυχιατρική Φροντίδα κατ' οίκον της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ, • Οικογενειακή πραγματικότητα και φροντίδα στον άνθρωπο με άνοια, Ακτιος φροντίδα ηλικιωμένων. • Συνέπειες Κακοποίησης και Εγκλήματος στο άτομο | ΚΥ.ΣΕ.ΔΙ.ΨΥ • Αυτισμός & ΔΕΠΥ: Συμπτωματολογία των διαταραχών - Θεραπευτικός σχεδιασμός, • Επιστημονική ημερίδα «Η ψυχοκοινωνική εκπαίδευση στο χώρο της νοητικής υστέρησης » Πάτρα • Αδρή και Λεπτή Κινητικότητα • KIDS SAV LIFE – Τα παιδιά Σώζουν Ζωές, Εθνικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μαθητών Σχολικής Ηλικίας και Εκπαιδευτικών στην Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση • Διαχείριση Άγχους και Ψυχοσωματικές Διαταραχές Εξειδικευμένες Υπηρεσίες Οι ειδικοί του κέντρου μας εφαρμόζουν τα πιο αξιόπιστα τεστ αξιολόγησης και τις πιο σύγχρονες μεθόδους ειδικής παρέμβασης, χρησιμοποιώντας επιστημονικά αποδεδειγμένες πρακτικές για την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Σεβασμός & Φροντίδα Προσφέρουμε εξατομικευμένα προγράμματα για βρέφη, παιδιά και εφήβους 1-18 ετών, με σεβασμό στο παιδί και την οικογένεια, εξασφαλίζοντας υποστήριξη που ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες τους. Πίστη στη Δομή Κάθε μήνα πραγματοποιούμε εσωτερική εποπτεία και εκπαίδευση θεραπευτών στα τρέχοντα θέματα ειδικής αγωγής με τη βοήθεια εσωτερικών και εξωτερικών εκπαιδευτών, διασφαλίζοντας τη συνεχή επιμόρφωση και βελτίωση των υπηρεσιών μας. Ενδεικτικές Αναφορές Σε Σεμινάρια & Εκπαιδεύσεις Sensory integration paediatrics-advanced clinical reasoning and analysis (module 3), Δημήτριος Μυλωνάδης Sensory integration paediatrics – advanced clinical reasoning and analysis (module 2), Δημήτριος Μυλωνάδης, Epimorfosis Sensory integration paediatrics – theory and intervention (module 1), Δημήτριος Μυλωνάδης, Epimorfosis Πρόγραμμα "Πρώιμη Παρέμβαση στη Βρεφική και τη Νηπιακή ηλικία", Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Α' Ψυχιατρική Κλινική Πρώιμη Παρέμβαση και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, Δημήτριος Μυλωνάδης Επιμορφωτικό Σεμινάριο «ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ» Κέντρο ΣΤΗΡΙΞΗ Επιμορφωτικό Σεμινάριο "Νοητική Υστέρηση", Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής Πρακτικό Σεμινάριο με θέμα "Εισαγωγή στη Yoga για παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές", Προσέγγιση Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα "Γραφή και Δυσγραφία/Αξιολόγηση" με εισηγητή τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο από το φορέα "Προσέγγιση Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα "Γραφή και Δυσγραφία/Παρέμβαση" με εισηγητή τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο από το φορέα Προσέγγιση Συμμετοχή σε Πρακτικό-Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα "Yoga για παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές" με εισηγήτρια την Τσακίρη Μάρθα από το φορέα Προσέγγιση Διαδικτυακό Σεμινάριο που αφορά στη Σίτιση με θεμα "Θεραπεία με Ψίχουλα" από το φορέα Talk the talk C Διαδικτυακό Σεμινάριο με θεμα "Ευαίσθητες και Πετυχημένες Στρατηγικές για τη δοκιμή νέων τροφών" από το φορέα Talk the Talk C Επιμορφωτικό Σεμινάριο "ΔΕΠΥ Διάσπαση Προσοχής- Διάγνωση και Αντιμετώπιση", Κέντρο Θεραπευτικής Συμβουλευτικής Παιδιών και Ενηλίκων (ΚΕ. ΘΕ. ΣΥ.) Ετήσιο Επιμορφωτικό Σεμινάριο 550 ωρών «Ειδική Αγωγή Εκπαίδευση, Απασχόληση και Φροντίδα Ατόμων με Αναπηρία», Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Το story-telling στην Εκπαίδευση», Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Συμβουλευτική Ψυχολογία» διάρκειας 75 ωρών, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Σχολική Εκπαιδευτική Ψυχολογία» διάρκειας 75 ωρών, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Ενημερωτική Ημερίδα για το Σύνδρομο Rett, Ένωση Γονέων & Φίλων Ατόμων με Σύνδρομο Rett με την Επιστημονική Συνεργασία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, Ευγενίδειο Ίδρυμα Ιατρική Ενημερωτική Ημερίδα με θέμα: Μυϊκή Δυστροφία Duchenne/Becker, Αθήνα Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «ΕΙΚΟΝΑ, μοντέλο αντιμετώπισης μη κατάλληλης προς το περιεχόμενο συμπεριφοράς», Αλεξάνδρου Ευστράτιος Επιμορφωτικό- Εποπτικό Σεμινάριο «Δυσπραξία: Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού DCD», Διεπιστημονικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «Άρθρωσις» Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «Επιτελικές Λειτουργίες. Τι είναι, πώς αξιολογούνται», Αλεξάνδρου Ευστράτιος Βασικό Σεμινάριο Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «Οδηγίες Υποβοήθησης Αισθητηριακής Ρύθμισης», Αλεξάνδρου Ευστράτιος Πανελλήνιο Συνέδριο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Αθήνα Πρακτικό Σεμινάριο με θέμα «Διαταραχή Αισθητηριακής Επεξεργασίας & Yoga», Flower Kids Yoga Διαδυκτιακό Σεμινάριο με θέμα: «Η μνημονική επεξεργασία και η υποβοήθησή της», Αλεξάνδρου Ευστράτιος Α' Ετήσιος κύκλος εκπαίδευσης- εποπτείας Εργοθεραπευτών, Προσέγγιση Β' Ετήσιος κύκλος εκπαίδευσης- εποπτείας Εργοθεραπευτών, Προσέγγιση 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, Αθήνα 3ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο ΔΕΠΥ, Θεσσαλονίκη Mindfulness Based cognitive intervention σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες και Αναπτυξιακές Διαταραχές, Mindfulness Greece Webinar με θέμα: «Η γνώση της φυσιολογικής ανάπτυξης», M-Learn 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, Θεσσαλονίκη Webinar με θέμα: «Επιτελικές Λειτουργίες», M-Learn, Εισηγητής: Αλεξάνδρου Ευστράτιος Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «Σχολική Ετοιμότητα του παιδιού», Αλεξάνδρου Ευστράτιος Συμμετοχή σε σεμινάριο με θεμα: «Social stories workshop», M-Learn, με εισηγήτρια την Carol Gray Ομαδικός εποπτικός κύκλος σίτισης-Feed the peakers ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Το «ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω» είναι εδώ για να υποστηρίξει την ανάπτυξη και την ευημερία του κάθε παιδιού, προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. 2610332140 - 6949628180 ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ελευθέριου Βενιζέλου 113-115 - Πάτρα ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΚατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
18556 -
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΑΤΡΑ - ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΙΧΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
Το Κέντρο Λόγου και Ειδικής Αγωγής αποτελεί ένα χώρο κατάλληλα διαμορφωμένο για την ολοκληρωμένη προσέγγιση και κάλυψη των θεραπευτικών απαιτήσεων στο φάσμα των διαταραχών της λεκτικής ή μη λεκτικής επικοινωνίας, της κινητικής και κοινωνικής δεξιότητας, του γραπτού λόγου, την ψυχοσυναισθηματική υποστήριξης παιδιών, εφήβων και ενηλίκων καθώς και την ψυχολογική υποστήριξη γονέων & κηδεμόνων. Tο κέντρο στελεχώνεται από μια καταρτισμένη διεπιστημονική ομάδα Λογοθεραπευτών, Ειδικών Παιδαγωγών, Εργοθεραπευτών, Ψυχολόγο και πλαισιώνεται με Παιδοψυχίατρο, Παιδονευρολόγο, Αναπτυξιολόγο και Ειδικό Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής. Αναλαμβάνουμε διαταραχές που αφορούν: Διαταραχές λόγου-ομιλίας-επικοινωνίας Καθυστέρηση ομιλίας Διαταραχή της ροής (τραυλισμός) Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (αυτισμός, σύνδρομο Asperger) Αισθητήριες διαταραχές (τύφλωση, κώφωση -βαρηκοΐα) Νευρολογικές διαταραχές (αφασία, δυσφαγία-δυσαρθρία)) Διαταραχές φωνής Νοητική Υστέρηση Σύνδρομα (Down κ.α.) Σχιστίες Χειλιών -Υπερώας Εγκεφαλική πάρεση -νευρομυΪκές παθήσεις Μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία) Δυσορθογραφία, δυσαριθμησία, δυσγραφία Δυσκολία στην κατανόηση και στην παραγωγή γραπτού ή προφορικού λόγου) Δυσκολία στην οργάνωση χρόνου μελέτης Συναισθηματικές διαταραχές Αγχώδεις διαταραχές Ψυχοσωματικές διαταραχές Οριοθέτηση &συμπεριφορά Γνωστικές-αντιληπτικές ανεπάρκειες Υπερκινητικότητα Διάσπαση προσοχής Αδρή & λεπτή κινητικότητα Οπτικοκινητικό συντονισμό Αυτοεξυπηρέτηση Κοινωνικές δεξιότητες-χαμηλή αυτοεκτίμηση Η ομάδα του κέντρου βασίζεται στην: Ολοκληρωμένη διαγνωστική αξιολόγηση μέσω χορήγησης του ψυχομετρικού τεστ (WISC III) Ανιχνευτική αξιολόγηση της σχολικής ετοιμότητας του μέσω χορήγησης του Α' τεστ και τεστ ΛΑΜΔΑ Εκτίμηση των μαθησιακών ικανοτήτων και δυσκολιών του λόγου & ομιλίας μέσω χρήσης σταθμισμένων ή μη εξειδικευμένων διαγνωστικών δοκιμασιών/εργαλείων. Παρέχονται θεραπευτικές παρεμβάσεις-μεθόδοι όπως: Η οργάνωση του χώρου σε ατομικό ή ομαδικό πρόγραμμα σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές μέσω της δομημένου μεθόδου διδασκαλίας(TEACCH) Εναλλακτικό πρόγραμμα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγή εικόνων με στόχο την λειτουργική επικοινωνία (pecs) εξειδικευμένα διαγνωστικά ε Εναλλακτικό πρόγραμμα επικοινωνίας με στόχο την οργανωμένη προσέγγιση της γλώσσας και της επικοινωνίας (ΜΑΚΑΤΟΝ) Ομαδικά προγράμματα παιδιών για αλληλεπίδραση- κοινωνικοποίηση και παιχνίδι ή διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, ανωριμότητα συμπεριφοράς & δυσκολίες προσαρμογής Πρόγραμμα Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SENSORY INTEGRATION) Παιγνιοθεραπεία Αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών- δυσλεξία μέσω Εικονογραφημένη μεθόδου (Δ. Μαυρομμάτη) Ειδική εκπαίδευση γονέων και συμμετοχή στο πρόγραμμα Θεραπεία με κατάλληλο προσαρμοσμένο θεραπευτικό υλικό και μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών Σύμφωνα πάντα με την , τις και τις κάθε παιδιού, το κέντρο αποσκοπεί στην και στην των δυσκολιών του. Στόχος μας είναι σε όλα τα επίπεδα της καθημερινής ζωής του παιδιού συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην ομαλή , και εξέλιξή του. Η υπεύθυνη του κέντρου Δήμητρα ΜίχουΚατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
98468 -
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΑΤΡΑ - ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ - ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΠΑΤΡΑ - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ - ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΑΥΤΙΣΜΟΣ
Tο εξειδικευμένο κέντρο θεραπειών "Λόγου Έκφρασις" είναι ένας κατάλληλα διαμορφωμένος ιδιωτικός χώρος, για θεραπείες παιδιών και ενηλίκων, στην Πάτρα. Απαρτίζεται από αίθουσες ειδικά διαμορφωμένες για κάθε τύπου θεραπεία ανάλογα με την ηλικία και τις ανάγκες του ατόμου. Το πρότυπο κέντρο προσφέρει ολοκληρωμένη διάγνωση, έγκαιρη πρόληψη, σωστή θεραπεία και ταχεία αποκατάσταση των διαταραχών λόγου, φωνής και ομιλίας σε παιδιά και ενήλικες με τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα θεραπειών κάνοντας τις συνεδρίες ευχάριστες. H διαφορετικότητα έγκειται όχι μόνο στην πλήρη εκπαιδευτική κατάρτιση και μακροχρόνια επαγγελματική εμπειρία όλων των επιστημονικών συνεργατών αλλά και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη συνέπεια και τη σφαιρική αντιμετώπιση των προβλημάτων. Στόχος του κέντρου μας είναι η συνεργασία όλου του επιστημονικού προσωπικού, ο σχεδιασμός εξατομικευμένων προγραμμάτων για κάθε περίπτωση και η πλήρης ενημέρωση και συνεργασία με τους γονείς και το περιβάλλον (νηπιαγωγεία, παιδιάτρους κλπ.). H συνεργασία με Παιδοψυχολόγους, Ψυχολόγους, Παιδίατρους, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές και Ειδικευμένους Εκπαιδευτικούς προσφέρει δομημένη γνώση και άποψη για τις ανάγκες κάθε ατόμου χωριστά. Στο κέντρο μας πραγματοποιούνται τόσο εξατομικευμένες συνεδρίες όσο και ομαδικές αποτελούμενες από παιδιά και γονείς. Λογοθεραπευτές Πάτρα, Λογοθεραπεία Πάτρα, Λογοθεραπευτής Πάτρα Λογοθεραπευτές ΑχαϊαΚατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Φωτογραφίες [7] 70483 -
Σακογιάννη Ράνια - Λογοθεραπεία & Εργοθεραπεία Πάτρα
Καλωσήρθατε ! Το Κέντρο Εργοθεραπέιας Σακογιάννη Ράνια είναι ένα πρότυπο θεραπευτικό - δημιουργικό πλαίσιο για παιδιά, εφήβους και ενήλικες, που εξειδικεύεται στη λογοθεραπεία και την εργοθεραπεία και έχει την έδρα του την Πάτρα. Μέσα σε ένα φιλικό περιβάλλον, στον οργανωμένο χώρο μας στη Πάτρα, παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες, με σκοπό την κάλυψη αναγκών όλων των ηλικιακών ομάδων. Με σεβασμό προς την ιδιαιτερότητα και την προσωπικότητα του ατόμου, διαμορφώνονται παρεμβατικές θεραπευτικές συνεδρίες λογοθεραπείας και εργοθεραπείας, με γνώμονα τις ικανότητες, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις, στοχεύοντας στην επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος. Μέσω σύγχρονης τεχνογνωσίας, αξιολογητικών εργαλείων, πιστοποιημένων θεραπευτικών μεθόδων και εμπειρίας, δημιουργούμε ένα πρόγραμμα πρόληψης, διάγνωσης, αξιολόγησης και αντιμετώπισης σε όλο το φάσμα των εκπαιδευτικών αναγκών, της συμβουλευτικής υποστήριξης και της προσωπικής εξέλιξης. Οι θεραπευτικές συνεδρίες λογοθεραπείας και εργοθεραπείας είναι σχεδιασμένες εξολοκλήρου, με βάση την ατομικότητα, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα ένταξης σε θεραπευτικές ομάδες στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης και κοινωνικοποίησης. Σας περιμένουμε στον χώρο μας στη Πάτρα, για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας με σεβασμό και επαγγελματισμό.Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Φωτογραφίες [13] 8685 -
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΠΑΤΡΑ
Στόχος του Κέντρου Λογοθεραπείας είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών λογοθεραπείας σε παιδιά και ενήλικες. Με αγάπη και υπευθυνότητα σχεδιάζονται εξατομικευμένα θεραπευτικά προγράμματα για την άμεση και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των διαταραχών του ΛΟΓΟΥ, της ΟΜΙΛΙΑΣ, της ΦΩΝΗΣ και της ΚΑΤΑΠΟΣΗΣ. Απευθυνόμαστε σε άτομα με: - Διαταραχές λόγου - Διαταραχές ομιλίας - Διαταραχές φωνής - Μαθησιακές δυσκολίες - Νευρολογικές παθήσεις - Εγκεφαλικά επεισόδια - Τραυλισμό - Αυτισμό Ο χώρος είναι κατάλληλα διαμορφωμένος ώστε να αποτελεί ένα ευχάριστο και ζεστό περιβάλλον για τα παιδιά αλλά και για τους γονείς κατά την παραμονή τους στο χώρο μέχρι το πέρας της συνεδρίας. Η υπεύθυνη του Κέντρου, Σπυροπούλου Αγγελική, είναι εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Ανιχνευτικής Δοκιμασίας Σχολικής Ετοιμότητας Α’ ΤΕΣΤ. Το Α’ ΤΕΣΤ είναι ένα γρήγορο και αξιόπιστο τεστ που εφαρμόζεται σε παιδιά του νηπιαγωγείου προκειμένου να εντοπιστούν πιθανές δυσκολίες που τα καθιστούν ανέτοιμα για την ένταξή τους στην Α’ Δημοτικού. Επίσης, είναι κάτοχος πιστοποίησης του προγράμματος LSVT-LOUD, το οποίο είναι ένα εντατικό πρόγραμμα μηνιαίας διάρκειας για την βελτίωση της φωνής και της ομιλίας σε ασθενείς με νόσο Parkinson. Το Κέντρο Λογοθεραπείας της Αγγελικής Σπυροπούλου βρίσκεται μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Πάτρας, στο Ρίο (περιοχή Καστελλόκαμπος). Η πρόσβαση είναι εύκολη και για ΑΜΕΑ και η περιοχή καλύπτει τις ανάγκες στάθμευσης. - ΔΩΡΕΑΝ αξιολόγηση - Δεκτά όλα τα ταμεία - Δέχεται με ραντεβούΚατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Φωτογραφίες [9] 107886 -
ΑΛΕΞΑΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΑΙΓΙΟ - ΠΑΤΡΑ - ΑΧΑΙΑ
Λογοπεδικός - Λογοθεραπευτής στην Πάτρα.Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
-
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ - ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ - ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ ΠΑΤΡΑ
Η επιστήμη της λογοθεραπείας ασχολείται με την πρόληψη, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση προβλημάτων επικοινωνίας (λεκτικής ή μη) που μπορεί να εμφανίζουν παιδιά ή ενήλικες. Στοχεύει στην ομαλή ένταξη του ατόμου στο κοινωνικό ή σχολικό περιβάλλον. Η κυρία Κανελλοπούλου αναλαμβάνει κάθε είδους προβλήματα λόγου, σε παιδιά και ενήλικες.Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
-
ΚΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑ ΧΡΥΣΑΥΓΗ-ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΟΙ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΙ ΠΑΤΡΑ
Η άριστη κατάρτιση και η συνεχής επιμόρφωση δημιουργούν την επιτυχία των θεραπειών. Στο κέντρο μας παρέχονται υπηρεσίες λογοθεραπείας, ειδικής αγωγής, προγράμματα σχολικής μελέτης, αυτισμός, διαταραχές ομιλίας λόγου, φωνής, δυσλεξία, τραυλισμός, προβλήματα εγκεφαλικών παραλύσεων.Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
ΚΟΡΙΝΘΟΥ 227 - Πάτρα26106245526945790618